Alla inlägg under september 2010

Av Emmelie Halsen - 21 september 2010 01:17

Hej!


Tänkte blogga om valet men tror jag nöjer mig med att alla har rätt till sin åsikt. PUNKT SLUT!


Idag har faktiskt varit en bra dag! 


Skönt med sådana dagar. Är så glad för det jag har i livet. Underbar pojkvän, underbar familj och underbara vänner. Ibland måste jag fundera på om jag offrat något gigantiskt för att förtjäna dem. Tror dock att jag fått allt detta för all skit man gått igenom i livet. Visst, finns alltid dom som haft/har det värre. Det kommer det alltid finnas. Bara för det ska man inte tycka att sin situtation är bra, för jag menar, det kommer bli svårt och det kommer bli lätt. That's just how life goes on. Take it or leave it. My way or the highway. Så är det och så kommer det alltid vara. Bara att sätta sig ner och tänka på allt det som varit bra och ta det istället för att trycka ner sig i det gamla och förgångna. Blicka framåt, visst, som jag nämnde förut, det kommer finnas saker som är tunga men ta er igenom dom för att kunna må bra sen. Det är värt det. Det lovar jag! Fanns stunder i mitt liv som jag verkligen inte vill vara med om igen men nu när jag tänker efter har dom sakerna gjort mig till den jag är idag. Finns ett ordspråk som brukar dyka upp lite här och var, "blicka framåt så lämnar du skuggorna bakom dig".


Imorgon ska jag träffa en underbar tjej och hennes familj. Den här tjejen är guldvärd! Hon har alltid funnits där för mig, enda sedan jag var mindre. Visst, jag erkänner, jag är inte världsbäst på att höra av mig alla gånger men vem är det? Dock är hon medveten om detta och vet varför. Varför tar jag inte upp här för jag vill inte att denna blogg ska vara någon klagomur från min sida :)


Förmodligen kommer vi dricka kaffe och prata om allt tok vi gjort i våra dagar. Sen tänkte jag faktiskt leka med barnen också. Tack för att du finns vännen <3


Snart är det sängdags för min del. Så, detta inlägget för räcka för idag och hoppas att något fastnade i dina tankar för det lönnar sig inte att ätla det gamla ;)


Gn

<3

Av Emmelie Halsen - 8 september 2010 21:31

Hej!


Andra inlägget, wiho! Sitter just nu och tittar på "Skåne Fruar" tror jag det heter. Tycker det egentligen är ganska underhållande att titta på för dom är ju inte rätt på en fläck. Just nu ska en utav dom försöka tanka, notera att det är hennes första gång ever! Haha! Hon vart t.om rädd för att hon skulle få bensin på händerna, hon vart nästan illamående. LOL! Vilka jäkla mesar! Hur fan kan man gå omkring och inte ens kunna få lite skit på sig? Hahahah! KÄRRINGAR E VAD DE E! Så. Nu var det sagt.


Blir en kväll i tvättstugans anda. Blir att tvätta lite sängkläder och handdukar. Alltid lika skönt att gå och lägga sig när det är en alldeles nytvättad "säng". Tycker inte ni också om den känslan?


btw, kan någon tala om vad som står i rubriken? En liten ordlek såhär på kvällskvisten ;)


<3

Av Emmelie Halsen - 8 september 2010 00:54

Hej alla där ute! 


Vet att jag tidigare haft en blogg där jag skrivit men känner för att nu ska jag börja på en ny kula. Nya tag och glada inlägg. Elr ja, dom flesta allafall ;D

Blev inte så många sådana i den forna bloggen därav byttet. Hoppas alla kikar in denna och läser.


Idag har bestått av att plockat undan lite skrot och sådant tills gubben kom hem. Tog det lugnt och kl 2000 var det fotboll på hög nivå. Nu snackar vi hög nivå på volymen inte på sjävla spelandet. Haha. Det är nog en sak som kvinna jag aldrig kommer förstå, varför ha så högt när det är någon slags sport på att man istort sett aldrig mer kommer höra teven igen? Det är ju inte så att ni missar något för att ni har normal volym på? Snälla karlar, förklara detta för mig tack!


Efter fotboll så vart det mys framför ett avsnitt av Seinfeld sen somnade gubben. Trött efter att ha jobbat ju!


Det var min dag de!


Har även börjat fundera på vad man ska testa på bantningsmedtod. Jag är heeelt öppen för förslag när det gäller sådanat så kom mer än gärna med tips!

Nu tänkte jag kolla runt lite på datorn och kanske t.om spela lite. Är man en  nörd så är man.


<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En tjej med klös ...

Omröstning

Vilken hårfärg skulle jag passa i ?
 Mörk brunt?
 Ljusa slingor?
 Brunt ?
 Svart?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards