Direktlänk till inlägg 20 oktober 2010

Rubrik saknas

Av Emmelie Halsen - 20 oktober 2010 20:54

God kväll!


Sitter just nu i skrivande stund halvt skelande i soffan av trötthet... TROTS att jag sov någon timme när jag kom hem efter skolan!

Så därav blir det inget långt inlägg, bara lite allmänt och en annan grej :)


Idag var det turism som stod på schemat. Jag tycker det är verkligen intressant och satt och antecknade som aldrig förr! Slutade tidigt idag med men ack så skönt det är att sluta vid 12 varje dag! Så ska det vara för alltid tycker jag! hahha!


Här kommer något jag gillar... Musikquiz med twist! Enjoy!




1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på 'Next' knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. FUSKA INTE!


1. Hur mår du idag?

I'm outta love

2. Kommer du komma långt i livet?
I'm not okey

3. Hur är skolan för dig?

Karatefylla

4. Vilken är ditt livs themesong?
Muscle Museum

5. Vilken är din livshistoria?

In the city

6. Hur ser din framtid ut?
Through Glass

7. Hur blir din morgondag?
Touch the sky

8. Vad är det bästa med dina vänner?
Half on my heart

9. Vilken sång beskriver dig bäst?

Promiscuous

10. Hur ser ditt liv ut just nu?
Times like these


11. Vilken låt kommer spelas på din begravning?

Bli vår gäst

12. Hur var du som barn?
Rock your body

13. Vem kommer du gifta dig med?

Jag vet vem jag är när jag är hos dig

14. Hur ser världen på dig?

Carrie

15. Vad tycker dina vänner om dig?
I've had the time of my life

16. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?

Bette davis eyes

17. Kommer du någonsin få barn?
I follow you into the dark

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Nice to meet you anyways

19. Hur blir du igenkänd av folk?
Tears don't fall

20.Vilken är din livsfilosofi?
Syrran och hunden

21. Vad tycker dina föräldrar om dig?

Misery Business

22. Tycker andra att du är attraktiv?
The voice within

23. Vad kommer du säga när du gör slut med någon?
Your my first, The last , my everything

24. Hur ser du på sex?
Getting away with murder


 

<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmelie Halsen - 16 mars 2011 17:58


Heey guys.   Vet att jag är nog världens sämst bloggare med mina uppdateringar men har jag inget att skriva och ingen lust så blir det svårt.   Vår. Behöver jag säga mer ? Om jag ska vara helt ärlig guys, Våren är den härligaste tiden på hela...

Av Emmelie Halsen - 9 februari 2011 20:40


Hej.   Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här egentligen. Om det ens är någon som läser. Skit samma. Bara här jag kan ventilera saker och ting som snurrar i mitt huvud för stunden. Tänk om jag inte var jag och du inte var du. Hur skulle vi v...

Av Emmelie Halsen - 21 januari 2011 23:07


Sommar.... Tänk vad underbart om det kunde varit sommar nu! Sitta ute på någon skön plats, umgås med skönt folk och sprätta nån bira. Bäst av allt är nog musiken! Jag har några låtar som jag alltid lyssnar på varje sommar, dels för att man har minnen...

Av Emmelie Halsen - 14 januari 2011 16:56

Hej!   Ska alldeles strax gör mig iordning för en helg hos min mor. Hon kommer dock inte vara hemma utan bara jag och alla djur där. Förhoppningsvis kommer min käre pojkvän dit en kväll allafall. Hehe. Så det blir ett kort inlägg för jag har en R...

Av Emmelie Halsen - 9 januari 2011 20:13

Hej!   Haha, menar egentligen inget med rubriken kom bara int på nåe annat!   Jag satt nyss och tänkte på en sak. Det märks att man börjar bli gammal i huvudet!   Förr tyckte man att söndagar var bland de värsta dagarna, eller alla dagar ...

Presentation


En tjej med klös ...

Omröstning

Vilken hårfärg skulle jag passa i ?
 Mörk brunt?
 Ljusa slingor?
 Brunt ?
 Svart?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards