Alla inlägg under mars 2011

Av Emmelie Halsen - 16 mars 2011 17:58

Heey guys.


Vet att jag är nog världens sämst bloggare med mina uppdateringar men har jag inget att skriva och ingen lust så blir det svårt.


Vår. Behöver jag säga mer ? Om jag ska vara helt ärlig guys, Våren är den härligaste tiden på hela året. Solen tittar fram, Blommorna och träden får nytt liv samt alla människor runt omkring mig. Allt känns så mycket lättare på våren. Känns som att kommer fixa sig. Känns som att allt kommer gå min väg.


Tror inte att jag inte är nöjd med liv idag utan det jag menar är att man skulle vilja ha så mycket mer. Det där med att vilja ha en massa saker har jag förstått att det är inget man bara får. Och speciellt ingen som inte kämpar för det man vill ha. Det jag nu kanske skriver här helt knasigt för dig men för mig är det så det är. Allt är lite knasigt och lite skruvat, men är det inte så alla är innerst inne?


Sitter ny alldeles nyäten och funderar lite. Blir alltid så att jag "råkar" blogga när jag sitter här och har mina små funderingar. Kanske bra? Kanske dåligt? . Vem vet. Näe nu ska jag återgå till mitt spelande. Blir nog så kvällen ut.


 



oxox

/ e


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En tjej med klös ...

Omröstning

Vilken hårfärg skulle jag passa i ?
 Mörk brunt?
 Ljusa slingor?
 Brunt ?
 Svart?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards