Direktlänk till inlägg 28 december 2010

Är det verkligen utsidan som räknas?

Av Emmelie Halsen - 28 december 2010 20:56

Hej. Längesedan sist!


Sitter för stunden och kollar på "Operation Skönhet" på femman. Helt sinnesjuk värld vi lever i!!! Det första jag kommer och tänka på är det verkligen så viktigt med dessa sjuka ideal?! Är det verkligen så viktigt för människor att se så perfekta ut som möjligt?! Fine, behöver man en skönhetsoperation pga nån olycka elr något annat tragiskt så är det till ett bra syfte men när det går till överdrift, är det då så bra? Är det verkligen snyggt att vara så plastig som de flesta kändisar? Visst, dom är mycket i media och därefter blir det en förebild för unga tjejer men borde dom inte då tänka på att dom blir betrakad när dom är som mest "fejkade" ?



Hur sjukt ser inte detta ut ?

   

( Bilderna är tagna från Google )


Det jag menar med det jag skrev ovan är att jag tycker det har gått till överdrift med alla dessa injektioner och operationer bara för att " de andra" inte tycker att du duger. För egentligen, vad andra tycker ska vi egentligen skita blanka faan i! Vi är födda som vi är födda och varför inte fortsätta så? Varje människa är vacker på sitt sätt.


Sen det här med att sminka barn och tvinga dom till något som egentligen menat till just dessa tragiska människor jag skrev om innan är ett helt annat jävla kapitel.


Sry för all svordomar folkens men det är så jag känner och det trots allt min blogg ;)


Så, i fortsättningen, försök inte vara någon du inte är för du är bäst precis som du var innan!


<3

e


 
 
Sara & bröderna bus

Sara & bröderna bus

28 december 2010 21:28

HUVA!! Dem förstör ju sig själv! Fasen vad FULT!

http://Ourson.blogg.se

 
Ingen bild

maria

29 december 2010 10:04

tung e du! tror att fler behöver säga vad dom tycker!
hahah älskar att de hamnade en tränings reklam precis under

Emmelie Halsen

9 januari 2011 20:11

Bara mina åskiter ;)
Haha, kanske dubbla budskap där xD Inte mitt fel dock! xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmelie Halsen - 16 mars 2011 17:58


Heey guys.   Vet att jag är nog världens sämst bloggare med mina uppdateringar men har jag inget att skriva och ingen lust så blir det svårt.   Vår. Behöver jag säga mer ? Om jag ska vara helt ärlig guys, Våren är den härligaste tiden på hela...

Av Emmelie Halsen - 9 februari 2011 20:40


Hej.   Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här egentligen. Om det ens är någon som läser. Skit samma. Bara här jag kan ventilera saker och ting som snurrar i mitt huvud för stunden. Tänk om jag inte var jag och du inte var du. Hur skulle vi v...

Av Emmelie Halsen - 21 januari 2011 23:07


Sommar.... Tänk vad underbart om det kunde varit sommar nu! Sitta ute på någon skön plats, umgås med skönt folk och sprätta nån bira. Bäst av allt är nog musiken! Jag har några låtar som jag alltid lyssnar på varje sommar, dels för att man har minnen...

Av Emmelie Halsen - 14 januari 2011 16:56

Hej!   Ska alldeles strax gör mig iordning för en helg hos min mor. Hon kommer dock inte vara hemma utan bara jag och alla djur där. Förhoppningsvis kommer min käre pojkvän dit en kväll allafall. Hehe. Så det blir ett kort inlägg för jag har en R...

Av Emmelie Halsen - 9 januari 2011 20:13

Hej!   Haha, menar egentligen inget med rubriken kom bara int på nåe annat!   Jag satt nyss och tänkte på en sak. Det märks att man börjar bli gammal i huvudet!   Förr tyckte man att söndagar var bland de värsta dagarna, eller alla dagar ...

Presentation


En tjej med klös ...

Omröstning

Vilken hårfärg skulle jag passa i ?
 Mörk brunt?
 Ljusa slingor?
 Brunt ?
 Svart?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards