Alla inlägg under december 2010

Av Emmelie Halsen - 28 december 2010 20:56

Hej. Längesedan sist!


Sitter för stunden och kollar på "Operation Skönhet" på femman. Helt sinnesjuk värld vi lever i!!! Det första jag kommer och tänka på är det verkligen så viktigt med dessa sjuka ideal?! Är det verkligen så viktigt för människor att se så perfekta ut som möjligt?! Fine, behöver man en skönhetsoperation pga nån olycka elr något annat tragiskt så är det till ett bra syfte men när det går till överdrift, är det då så bra? Är det verkligen snyggt att vara så plastig som de flesta kändisar? Visst, dom är mycket i media och därefter blir det en förebild för unga tjejer men borde dom inte då tänka på att dom blir betrakad när dom är som mest "fejkade" ?



Hur sjukt ser inte detta ut ?

   

( Bilderna är tagna från Google )


Det jag menar med det jag skrev ovan är att jag tycker det har gått till överdrift med alla dessa injektioner och operationer bara för att " de andra" inte tycker att du duger. För egentligen, vad andra tycker ska vi egentligen skita blanka faan i! Vi är födda som vi är födda och varför inte fortsätta så? Varje människa är vacker på sitt sätt.


Sen det här med att sminka barn och tvinga dom till något som egentligen menat till just dessa tragiska människor jag skrev om innan är ett helt annat jävla kapitel.


Sry för all svordomar folkens men det är så jag känner och det trots allt min blogg ;)


Så, i fortsättningen, försök inte vara någon du inte är för du är bäst precis som du var innan!


<3

e


Av Emmelie Halsen - 12 december 2010 00:18

Hej på er!


Det är nu lördagkväll/natt. Nyss "nattat" gubben. Haha! Han är bra söt den dära.

Vart att hålla han i handen och krama om honom tills han somnade. Det är kärlek det gott folk ;D


Imorgon är det söndag och tredje advent. Shit vad tiden går! Snart är det julafton och jag längtar som ett barn! Ska bli riktigt härligt att fira med gubbens familj och mor min. Tror att nu på äldre dagar att man uppskattar julen på ett helt annat sätt än när man var barn. Då handlade allt om julklapparna och julgodiset. Nu är det hela stämningen som känns mest lockande.


Tänkt mycket på en annan sak också. Vänner ? Vad är det egentligen? Dom som finns där när det är svårt eller bara finns där när dom inte har något bättre för sig?  För det känns som att på sista tiden är det sistnämnda en gemesam faktor för mina "vänner" . Fine, alla har sitt osv osv MEN varför skall allting handla om dem och deras liv och vad dom vill göra? Har inte jag någon rätt att tala eller att agera?


( Jag skall poäntera att verkligen inte alla faller under detta inlägg. )


Sry guys for taking up this here but this is what I feel for the moment.


With love

/E

Presentation


En tjej med klös ...

Omröstning

Vilken hårfärg skulle jag passa i ?
 Mörk brunt?
 Ljusa slingor?
 Brunt ?
 Svart?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards