Direktlänk till inlägg 15 oktober 2010

Rubrik saknas

Av Emmelie Halsen - 15 oktober 2010 07:07

Namn: Emmelie Halsen

Piercingar: 0
Tatueringar: 0 ( har dock planer på några )
Längd: 1.77
Skostorlek: 40-41
Hårfärg: mörkt brunt med rött inslag.
Är du kär i någon: Jaa <3
Önskar du att du bodde någon annanstans: Hade inte vart fel.
Tänker du på att ta självmord: Nope
Vilket shampo använder du: Head and shoulders.
Vilken parfym använder du: Ehm, Ralph Ralph Lauren.
Vad är du rädd för: Hajar, fötter och en massa mera!
Gillar du att tvätta: Finns väl roligare saker att göra.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jag har aldrig testat, pga att jag mår sjukt illa efter bara tekopparna. Haha!


Senaste:
Film du hyrde:
Ehm, måste ha vart dom där tre skräckfilmerna. Kommer ej ihåg namnen.
Film du köpte: Oj shit. Haha, måste vart många år sedan sist och därav inget minne vilken xD
Låten du lyssnade på: Introt till "The nanny"
Personen du ringde: Älsklingen
Tv program du tittade på: The nanny
Personen du tänkte på: Älsklingen


ANTAL.. 
Gånger du varit kär:
2
Gånger ditt hjärta brustit: Too many times.
Hjärtan brustit på grund av dig: En gång?!
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Några ggr allafall.
Ärr du har på kroppen: Knäet, handen.


SENASTE.. 
Personen du fick mail av:
Min mentor på min nya kurs!
Personen du fick brev av: Oj, längesedan man fick ett brev nu! Haha!
Personen du fick sms av: Tess
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Haha. Kommer absolut inte ihåg!
Saken du köpte: Snus förmodrar jag!
Vad har du gjort idag: Gjort frukost och druckit kaffe!
Var det kul: Jo det funkade väl :P
Hur tidigt stiger du upp: Det beror på hur min natt varit! Men idag var det 05:40
Gillar du att slåss: Bring it on! Mohahah ;D
Vad ska du göra idag: Vakna till liv, käka lunch och sen städa & tvätta :)
Är du seriös: Nja dom som känner mig vet hur jag är men visst, jag kan vara seriös när det behövs :)
Vad är du allergisk mot: Inte allergisk mot något men väldigt känslig mot apelsin och ananas.
Var har du ont: Min rygg.
Använder du hårspray: Fixar jag håret så.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmelie Halsen - 16 mars 2011 17:58


Heey guys.   Vet att jag är nog världens sämst bloggare med mina uppdateringar men har jag inget att skriva och ingen lust så blir det svårt.   Vår. Behöver jag säga mer ? Om jag ska vara helt ärlig guys, Våren är den härligaste tiden på hela...

Av Emmelie Halsen - 9 februari 2011 20:40


Hej.   Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här egentligen. Om det ens är någon som läser. Skit samma. Bara här jag kan ventilera saker och ting som snurrar i mitt huvud för stunden. Tänk om jag inte var jag och du inte var du. Hur skulle vi v...

Av Emmelie Halsen - 21 januari 2011 23:07


Sommar.... Tänk vad underbart om det kunde varit sommar nu! Sitta ute på någon skön plats, umgås med skönt folk och sprätta nån bira. Bäst av allt är nog musiken! Jag har några låtar som jag alltid lyssnar på varje sommar, dels för att man har minnen...

Av Emmelie Halsen - 14 januari 2011 16:56

Hej!   Ska alldeles strax gör mig iordning för en helg hos min mor. Hon kommer dock inte vara hemma utan bara jag och alla djur där. Förhoppningsvis kommer min käre pojkvän dit en kväll allafall. Hehe. Så det blir ett kort inlägg för jag har en R...

Av Emmelie Halsen - 9 januari 2011 20:13

Hej!   Haha, menar egentligen inget med rubriken kom bara int på nåe annat!   Jag satt nyss och tänkte på en sak. Det märks att man börjar bli gammal i huvudet!   Förr tyckte man att söndagar var bland de värsta dagarna, eller alla dagar ...

Presentation


En tjej med klös ...

Omröstning

Vilken hårfärg skulle jag passa i ?
 Mörk brunt?
 Ljusa slingor?
 Brunt ?
 Svart?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards